همیشه اینگونه نخواهد بود

تو این شلوغی ها و پر از دغدغه و کار و استرس و برنامه و حجم کاری زیاد و مشغله های فکری مختلف خیلی کار سختیه که بتونی به خودتم فکر کنی و به خودت هم برسی

من حدود 1 سال هست که همه چیم عوض شده.تقریبا استارتش از شهریور 94 بود.

تو این 1 سال خیلی چیزا تو من عوض شده.حتی بخوامم دیگه نمیتونم برگردم به آدمی که اون موقع بودم.

اعتراف میکنم که تا قبل از شهریور 94 زندگی آسون تر بود.دغدغه هام خیلی کمتر بود و به جدیت الان نبود.

تقریبا تا قبل از عید همه انرژیم وقف کار و درس بود.

بعد از عید تصمیم گرفتم یه کم به خودم توجه کنم.

ولی نتونستم

وارد یه بخش دیگه ای از کار شدم.بخش خیلی جدی تر.بخشی که باید خیلی روش فکر میشد و برنامه ریزی و یادگیری های زیادی تو اون دوران لازم بود.

بعدش هم بیماری بابایی که همچنان هم درگیرشیم.

ولی الان دوباره 1 ماهه که تصمیم گرفتم کمی هم به خودم توجه کنم.

البته نه خیلی....ینی اصلا نمیرسم تا اون حد...

تا یه حدی که بتونم یه جواب خوبی از خودم بگیرم ولی با سرعت کم....

ولی بازم خوبه.

همیشه اینگونه نخواهد بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.