کابوس!

جدیدا یه کابوسی برام ایجاد شده اونم چک کردن کانال های خبری تلگرام هست

با سلام و صلوات باز میکنم ببینم چه خبره...افزایش قیمت بی سابقه خودرو...دنا پلاس 95 میلیون.206 70 میلیون..راجع به ماشین های خارجی هم که صحبت نکنم بهتره......قیمت مسکن فلان تومن...سکه 300 هزار تومن رفت بالا....5 دیقه بعد 2هزار تومن اومد پایین...یه ربع بعد دوباره صد هزار تومن رفت بالا...

یه کابوس دیگه م اینه که برم تو هایپر مارکت ها.چیزی که هفته پیش خریدم 20 تومن این هفته شده 40 تومن

میدونی چیه؟؟مردم ما چیزی واسه باختن ندارن.همینه که زود به شرایط عادت میکنن.

این چیزا هم الان کابوسه...بعدا عادت میکنیم...ینی باید عادت کنیم..چاره ای نداریم...

من عادت کردم که بخاطر بی مبالادتی اطرافیانم یا مملکتم یا هرچیزی سال های زندگیم رو به فاک بدم

بحث فاز منفیو این چیزا نیست..واقعیت اینه که دارم باهاش کنار میام که حدودا با این شرایط تا 2-3 سال آینده م کلا به فاک عظما میره...


پ.ن:من اصولا کامنتارو تایید نمیکنم.فقط میخونم.دوستای قدیمی اینو میدونن.بخاطره همین میگم که دوستای جدید کامنت های سوالی میپرسن و من چون تایید نمیکنم امکان جواب دادن هم ندارم