تعطیلات من

بعد از تعطیلات عید رسما هییییچ کدوم از تعطیلاتی که پیش اومد رو هیییییچ جایی نرفتم...

حتی بیرون....حتی خیابون گردی...شاید فقط سینما رفته باشم یه روزشو

این روزا از تعطیلات خوشحال میشم چون میتونم به کارهام برسم....اونم نه کارهای شخصی....همین کار خودم....اگه بتونمم به پایان نامه برسم....تاکید میکنم...اگگگگگه بتونم!!!!اگه برسم...

مرداد هم یکی از شلوغ ترین ماه های کاری منه....

از دیروز پای سیستم نشستم کار میکنم و حافظ ن ا ظری گوش میدم....

آرشیو فیلمامو میارم و فیلم پلی میکنم.ولی فقط گوش میدم.یا صحنه هایی که خیلی دوس دارم رو میبینم...بقیه ش فقط صداش میاد و کار میکنم....

شبا هم مهندس ساختمون میاد دنبالم یه چرخ 1 ساعته میزنیم و یه چیزی میخوریم و دوباره برمیگردم پای کارم...

از دیروز تا امروز و احتمالا تا فردا برنامه همین است:

پای کامپیوتر...خوراکی خوردن...حافظ نا ظر ی گوش دادن...فیلم گوش دادن.بعضی صحنه هاشو دیدن.شب گردی با مهندس و خوراکی خوردن.دوباره شروع کار تا 3 شب.بعد خواب


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.