دلتنگی به لطف خن دوانه

والا ما 3 شنبه شب سینما بودیم.ساعت 1 شب رسیدیم خونه.

گوشیو نگاه کردم پر از میس کال.اس ام اس....

تلگرام رو باز کردم...

انبوهی پیغام از هر کسی که فکرشو کنید...

حالا موضوع این پیام ها:

بیتااااااااااااا پوووریااااا اومده خندوااااننننههههه

.

.

.

.

:| :| :|

بعله....

باز خوبه بهانه ای شد من یه حالی ازش بپرسم....

کلا پسره خوبیه.من خیلی دوسش دارم.رابطه مون هم خوب بود.مامانش یه کم عنه اجازه نمیده این بدبخت نفس بکشه..

وگرنه من هنوزم دوسش دارم این گل پسره نفسو.

منتظرم ننه ش بره برم ببینمش.خعلی وقته ندیدمش.همین برنامه خ ندوانه یهویی یادم انداخت که خیلی وقته ازین پسرک دور شدم.کوفت بگیره این برنامه های تلگرام و این چیزا که باعث شدن ارتباط رو فقط در حد تکست حفظ کنیم.

پیشاپیش از ادبیات حرف زدن منو پوریا از همگی معذرت خواهی میکنم :))) :دی

 

 

 

 

  

 


برنامه رو دانلود کردم دیدم.دلم براش تنگ شد.عوضی :* 





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.