مستی و راستی

من همیشه کلیدی ترین حرف ها رو از طرف مقابلم موقع مستیش متوجه میشم.

همیشه اون موقع س که خودشونو لو میدن.

دقیقا تو مهمونی 5 شنبه هم همین شد....

یه بار بهش زنگ زده بودم گوشیشو جواب نداد.1 هفته گوشیش خاموش بود.

تو مستیش گفت:از شمال برگشته بودم.همش منتظر تلفنت بودم.یه باردیدمت تو خیابون که تو ماشین بودی با دوستت داشتین میخندیدین.

به زور و صد تا فحش خوردن از بقیه ماشینا با سبقت هایی که گرفتم خودمو رسوندم کنار ماشینت....ولی منو ندیدی و رفتی..

خیلی ناراحت شدم...با خودم تو ماشین حرف میزدم.گفتم : بی تا من برگشتم از شمال.میشه بهم زنگ بزنی؟؟؟چرا به من زنگ نمیزنی؟؟اگه زنگ بزنی مطمئن باش 1 بوق هم نخورده سریع گوشیو برمیدارم...


بعد از مستی همه اینارو یادش رفته بود.انکار میکرد یه بخشاییش رو...

:))))))

با این غرور ت خ می تخیلیش....


پ.ن:دیدین تو مهمونیا همیشه عن یه آهنگ خاصیو درمیارن؟؟؟این مهمونی هم عن آهنگ oh my god  از آ ر ش رو دراوردن با آهنگ داف ی جون بلک ک ت ز

ینی وختی کلیپاشون رو میبینم دوست دارم جفت پا برم تو تلویزیون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.