نیا! گ...ه خوردم

مدت مدیدی بود گوشی مهندس خونه خاموش بود.

هروخ هم از سر کوچه رد میشدم میدیدم ماشینش نیس....ماشینش نیس ینی سر ساختمون هم نیس

تو تلگرام هم نبود.آخرین آنلاینش 1 هفته قبل بود...

خلاصه که نگرانیدیم...

قبلش از داییم شنیده بودم مامانش مریضه...بنابراین بیشتر نگرانیدم...

اتفاقی دیدم ماشینش تو کوچه س....

به بهونه طراحی سقف و نقشه هاش رفتم پیشش...

دیدم خیلی آشفته و له هست....یه کم باهم حرف زدیم...علتشو ازش نپرسیدم.اونم چیزی نگفت....فقط گفت این مدت خیلی درگیری های توی خونه رو دارم...منم احساس مسئولیت میکنم و بیشتر کارها رو انجام میدم.

خلاصه یه مقدار نالید و منم دلداری میدادم و درک میکردم و ازین صوبتا....

در همینجا بود که من عظیم ترین "گه" تاریخ رو خوردم.....

بهش به شوخیو خنده گفتم:این مدت که خیلی اذیت شدین یه استراحت خوب به خودتون بدهکارین....مسافرت برین.شمال...یا یه مهمونی خوب برین.من هفته دیگه 5شنبه مهمونی یکی از دوستام دعوتم...اگر میخواین شما هم بیاین؟؟؟

برقی در چشمانش دیده شد و گفت:نه مرسی ممنونم.مزاحم نمیشم...به شما خوش بگذره

منم خیلی عادی...وااااقعاااا عادی گفتم:من تعارف نمیکنم.دوس دارین بیاین....

آقا به ثانیه نگذشت گفت: باشه!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!

:|

:|

باشه؟؟؟بااااااشه؟؟؟

الان چی با خودش فک کرده واقعااااا؟؟؟

جالبه که اونی هم که مهمونیش دعوتم دوست دختره قبلیه یکی از دوستای آکسفورده :|

بعد من با این برم مهمونی؟؟؟؟بابا من فاز خنده واس اینکه روحیت عوض شه یه زری زدم یه گهی خوردم تو چرا سریع گفتی باشه؟؟؟؟

فک کنم خیلی منتظر یه همچین موقعیتی بوده که انقدر سریع واکنش نشون داد.....

اونوخ من الان تو این بی پولی که این ماه نزدیک 3 تومن فقط خرج ماشین کردم الان باید برم لباس بخرم....

چی بپوشم واقعااا؟؟موهام؟؟آرایشم؟؟؟

من واقعاااا استرس شدیدی میگیرم....اولین مواجهه رسمی ما تو مهمونی؟؟؟؟من اصلا فکرشم نمیکردم انقدر سریع یه همچین حرکت هایی بین ما زده شه...برنامه م این بود که خیلی شل و ول و اسلو حرکت کنیم....در واقع فکر میکردم خودشم اینجوریه...حالا چی شده که یه همچین تصمیمی گرفته نمیدونم.چون بچه نیست و آدم شدیدا محتاط و حواس جمعیه....

اصن استرس گرفتم...نمیشد نیاااای؟؟؟



پ.ن:بچه ها مرسی بابت لطفتون به من تو پست قبلی...کلی مرسی بابت انرژی های خوبتون...مطمئنم که چیز خوبی از آب درمیاد با انرژی های خوبی که بهم انتقال دادین..

پ.ن:اکرم حواسم هس.اوکی.برای خودت حتما یه روز کامل توضیح میدم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.