حواسمون به هم هست

هیچوقت اونایی که تو وبشون از روابطشون زیاد حرف میزنن و از دیگران نظر میخوان رو درک نمیکنم.

نمیدونم احساس میکنم هیچ کسی جز خودت یا دوستایی که تورو و اون شخص رو به صورت مستقیم میشناسن نمیتونن کمکت کنن.

هرچی هم که میگن از یه قاعده کلی دارن میگن.که شاید اون قاعده کلی اصن رو رابطه تو جواب نده.

قضیه اینجاست که من تونستم با مهندس خونه کانکت شم.

تقریبا از بعد از عید تا الان

متاسفانه داییم انقدررررر به این بنده خدا ریده توی کار که طرف اصلا جرات نمیکنه بخواد رابطه مارو بیشتر جلو ببره.

فقط تنها چیزی که بهم گفت این بود که باید منتظر باشیم تا ساخت خونه تموم بشه و این کلا از جریان و ارتباط با دایی من خارج بشه.میترسه داییم بخواد بفهمه و قضیه کار هم بهم بخوره.

الانم یه جلب توجه ت خ می داریم.

مثلا من عکس تلگراممو عوض میکنم.اون به صدم ثانیه عکس عوض میکنه

یا مثلا من عکس با بچه میزارم.اونم عکس با بچه میزاره.

من عکس تو ماشین میزارم.اونم عکس تو ماشین میزاره.

من عکس تو طبیعت....اونم تو طبیعت..

عکس با دوستام...عکس با دوستاش...

عکس لب دریا....اونم عکس لب دریا...

تقریبا 2-3 هفته یه بار باهم تلفنی حرف میزنیم.اونم فقط راجع به خونه.

بعدش قرار حضوری با هم فیکس میکنیم سر ساختمون.

اونجا به صورت غیر مستقیم به همدیگه میفهمونیم که قضیه چیه.

و هر دفعه  تنها امیدش به اینه که منو ببره بالا طبقات رو نشون من بده و موقع پایین اومدن که من نمیتونم ازون سراشیبی بیام پایین دستمو بگیره.

جالبه که هر دو به هم میفهمونیم که از هم خوشمون میاد.و هردو بهم میفهمونیم که باید صبر کنیم.

کلا رابطه تخ می یی هست.:)))

تا به حال این فرمی نداشتم....پر از پارادوکسه.پر از ول معتلی.پر از مسخره بازی.

فک کن باید با عکس تلگرام به همدیگه نشون بدیم که حواسم بهت هست. :)

و من دوباره عکس عوض کردم.و اون الان دوباره عکس عوض کرد....

حواسمون به همدیگه هست.احتمالا تا وقتی ساخت خونه تموم شه

همین :)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.