مطلق!

من یه اخلاقی دارم که نمیدونم اسمشو باید ایراد گذاشت یا نه...

من یه جورایی مطلق گرام.نمیدونم اسمش همین درسته یا نه....اصن هر کوفتی که میشه اسمشو گذاشت....در واقع حد وسط ندارم.یا اینورم.یا اونور..

این اخلاقمم باعث میشه که خیلی وقتا موقع قضاوت راجع به چیزی همه رو با یه چوب بزنم.

نمیدونم چرا اعتقادی به حد وسط ندارم....

به نظرم حد وسط کامل وجود نداره.بالاخره مایل به یه سمتیه.مایل به تیرگی یا به روشنیه.من دیگه اینو حد وسط نمیدونم.اگه مایل به هر طرف باشه اونو اون طرفی فرض میکنم.

فک کنم اشتباه میکنم.باید درستش کنم این اخلاقو.نمیدونمم چقدر طول میکشه.نمیدونم چقدر این ویژگی اشتباهه و چقدر درسته....


پ.ن:شاید هیچ کس مث من نتونه با فیلم ابد و ی ک روز همذات پنداری کنه!!!!وقتی ثانیه به ثانیه فیلم رو میتونی درک کنی.وقتی تنها صدایی که از سالن سینما و اون جمعیت میاد صدای "فین فین" دماغشون بعد از گریه کردناشون برای فیلم باشه...


پ.ن بعدا نوشت:اصلاح میکنم.حس میکنم" عسل "بهتر از همه میتونه این فیلمو درک کنه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.