توجیهی!

عروسی یکی از دوستای دوره کارشناسی...

27 فروردین....

چی بپوشم؟؟؟؟

براش خوشحالم.دختری خیلی خوبیه.یه مدل خاصیه.اصن زنگ زد کلی واسش ذوقیدم...


پ.ن:کامنت هایی که برام میاد برام جالبه که چقدرررر یه طرفه به قاضی میرید بعضیاتون.من واقعا نمیدونم علت این همه حس خوب من از امسال دقیقا از چی نشات میگیره.من خودم از قبل از عید به مشکل شدید کاری خوردم.تقریبا از نیمه دوم بهمن اوضاع کاریم به هم ریخته.الان البته دارم یه کم امیدوار میشم.تو این یکی دو روزه اوضاع بهتر شده به نظرم.ولی بازم قطعی نیست.من اگه چیزی نمیگم دلیل بر این نیست که چیزی نیست تو زندگیم.حس میکنم با گفتنش چیزی درست نمیشه.وگرنه اوضاع منم مث همه ی شماهاس.ولی واقعا نمیدونم چرا 95 انقدر خاص و استثنایی بود برام.نمیخوام هم هی تلقین کنم براتون که برای شما هم این حس ایجاد بشه.چون به این چیزا نیست واقعا.دیدن اتفاقی مهندس خونه تو شمال واقعاااا برای من اتفاق خیلی استثنایی بود.خیلی خوب بود.همچنان فکرم درگیر اون اتفاق هست.یا سفر هایی که داشتم.یا عروسی همین دوستم....نمیدونم.این چیزا واقعا دست من نبوده و نیست.خیلی اتفاقی داره پیش میاد.ولی دلیل نمیشه همه چیز هم نقل و نبات باشه.منم مشکلات خودمو دارم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.