چشمک 95!

میدونی چی شد؟؟؟

وقتی تو ساحل انزلی داشتم کنار دریا عکس مینداختم یه دفه از دور یه آقایی رو دیدم که یه تی شرت آبی روشن پوشیده بود.دور آستینش و پایینش خط سفید داشت.از دور فقط میشد یه کلیت ازش دید.کل هیکلو مدل مو و استایلش...همونجا گفتم ئه این چقد شبیه آقای مهندس خونه ی ماس...ولی مطمئن نبودم که خودش باشه  چون خیلی ازم دور بود و دقیق نمیشد ببینمش.گفتم شایدم دارم اشتباه میکنم.چون 4 صبح هم حرکت کرده بودیم من شبش اصلا نخوابیده بودم خیلی درب و داغون بودم فک کردم شاید توهم زدم از بی خوابی دارم اشتباه میبینم

 دیگه نشد که جلو برم و ببینمش چون هم ازم خیلی دور بود هم اینکه بعدش با یه آقای دیگه سوار ماشین شد...

حالا الان فک میکنی چی دیدم؟؟؟

عکس پروفایل تلگرامش رو عوض کرده....

دقیقا تو همون ساحل...

دقیقا همون لباس...

خودش بوووووود....

اونم دقیقا عید رو رفته بود همونجایی که من بودم...

دقیقا تو همون ساحل کنار همون دریا عکس انداخته بود و الان گذاشته رو پروفایلش...

همینجا...

با همون لباسی که دیدمش...


اینم یکی دیگه از چشمک هایی که سال 95 داره به من میزنه :)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.