خندانه بی لباس!

امروز رفتم خونه پریسا.اون داشت کاراشو میکرد منم نشسته بودم خوراکی میخوردمو فیلم عروسیشو برای ششمین بار میدیدم :دی

یادمه برای ادیت و موزیک روی فیلماش و این چیزاش کلی اینور اونور میسرچیدیم.

اون فیلم هیوا و و ح ید رو  یادتون میاد یه مدت مد شده بود همه داشتن؟؟؟

اتفاقا امروز یاد همون وحید جان خز و خیل افتادم.مخصوصا اون جمله مخصوصش.اون بزرگوار فرمودند:عاشقتم.میپرستمت.میخوامت.مهم تر از همه میخوامت!!!!

:|

اسگل چفت و چل :|



4شنبه میرم خند وانه.الان بزرگترین دغدغه ذهنیم اینه که دقیقا باید چی بپوشم....

چون اون شرایطی که گفتن و من دونه دونه ش رو یادداشت کردم هیچ کدومش برام آماده نیست.

چن تا مانتوی بلند و رنگی پنگی.حتما بلند باشه.جلو باز نباشه.مشکی و سفید نباشه.

هد بند رنگی :|

شال رنگی

ساپورت و لگ نه.شلوار جین اوکیه ولی تنگ نباشه.شلوار آزاد :|

ساق دست :|

مقنعه

لاک نداشته باشین.اگر کاشت ناخن داری دستکش مشکی دستت کن(که من ناخنم کاشت نیست)

آرایش نه 
کفش پاشنه بلند نه.کفش ساق دار هم نه

جوراب کلفت مشکی

هیچ کدوم از چیزایی که میپوشم برند نباشه.ینی هیچیییاااا.

آخه ما ساق دست برند داریم؟؟؟یا هدبند برند داریم؟؟؟؟

همچین میگن برند نباشه......


تو تعطیلات نوروز در کنار خانواده وقتی منو که تو برنامه خند وانه دیدین لطفا خودتونو بزنین به اون راه.اصن جایی نگید با من آشنایین.آبروتون میره با اون تیپی که قراره من بزنم.


کسی اکه یه همچین چیزایی داره که برازنده برنامه خندو ا نه باشه به ما بده ما 4 شنبه آبرومون جلوی رامبد نره


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.