بدبین!

نمیدونم کجا بود خوندم که نمیدونم آدم خوش بین یا آدم بلند پرواز(حالا یکی از اینا)هواپیما رو اختراع میکنه آدم بدبین کمربند ایمنی رو!!!

برای عید با بچه ها جمع شدیم بریم کویر.این آژانسو یکی از دوستای بچه ها پیدا کرده بود که بریم همینجا.

امروز قرار بود پولو بریزیم به حساب اون آژانس

از اونجایی که من به قول بقیه آدم بدبینی هستم گفتم ازین بدبینی استفاده کنم

تماس گرفتم با سازمان گردشگری.

فهمیدم این آزانس از ماه 4 تعطیل شده به علت شکایت های زیاد.

و الان هم هیچ مجوزی نداره....

وقتی بهشون گفتم هیچ کدومشون باورشون نمیشد.

اون شخصی هم که اینجارو معرفی میکرد اصرار داشت که من دارم اشتباه میکنم.تا دیگه خودش زنگ زد به سازمان گردشگری و مطمئن شد....


من شاید آدم بدبینی باشم.ولی اگه اسم این کار من بدبینیه آره من ترجیح میدم اسمم یه بی تای بدبین باشه ولی عید اون جمعیتی که با امید داشتن پول میدادن که برن سفر خراب نشه

capture.jpg 


 



حالا وقتی اولش به یارو گفتم من فهمیدم تو مجوز نداری خودشو خیس کرده بود تا نیم ساعت جواب پی ام منو نمیداد از ترسش.حالا واسه من میخنده عن آقا.خنده عصبی بوده احتمالا :))))))


پ.ن:الان هم باید بگردم دنبال یه تور جدید و آژانس جدید

:(

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.