تایید :)

پروپوزالم تایید شد.....

اصلااااااا فکرشو نمیکردم...

آخه من رسما هیچ وقتی براش نداشتم.از وقتی امتحانام تموم شد کلا تو اسباب کشی بودم.

روزی که فرداش باید پروپوزال میدادم مجبور شدم برم اداره بیمه.

وقتی شماره گرفتم 200 نفرم قبل من بودن.فکر کردم دیدم بهترین راه اینه که الان بشینم پروپوزالمو بنویسم.

رفتم از دکه روبروی اداره بیمه یه خودکار با چند تا برگه آ چهار خریدم و شروع کردم به نوشتن.

رو موضوعم اطمینان داشتم چون مدت ها بود بهش فکر کرده بودم

تو اون شلوغی و رفت و آمدا نوشتم و دیروز بردم دفتر گروه.امروز فهمیدم که تایید شد

موضوعم هم طراحی تجهیزات پزشکی مخصوص کودکان مبتلا به فوبیای پزشکی با رویکرد کاهش ترس از عملیات درمان برای کودکان بین 6 تا 12 سال

:)

فوبیای پزشکی مشکل خودمه :)

تو کارشناسی هم اینو برداشتم اما چون زود ارشد قبول شدم استادم گفت بجای طراحی محصول اتاق اورژانس کودک طراحی کن تا زود جمع بشه.

خوشحالم که میخوام رو این موضوع کار کنم.

خیلیییییی

:)

:)


پ.ن"بچه ها من کامنت ها رو تایید نمیکنم.خواننده های قدیمیم میدونن که روند وبلاگم اینجوریه.ولی سعی میکنم سوالاتونو جواب بدم.ولی کلا کامنت ها تایید نمیشه اینجا.سوالایی هم که ازم میپرسین یه آدرسی از خودتون بنویسید که بتونم جوابتونو بدم.مرسی :)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.