عوض میشی!

امروز موقع برگشتن از سررکار با همکارم رفتیم دی وی دی نهن گ عن بر رو بگیره.

داشتم فک میکردم مگه فاصله ی بین اکران این فیلم تا زمانی که دی وی دی شد چقدر طول کشید؟؟؟تقریبا از خرداد یا تیر اکران شد تا الان میشه 6-7 ماه.انگار اون موقع من یه بی تای دیگه بودم.الان یه بی تای دیگه م

توی این 6-7 ماه من چقدر عوض شدم؟؟؟

چن تا کتاب خوندم؟؟؟

کیا رو دیدم؟؟با کیا آشنا شدم؟؟؟

چه فیلما و تئاترایی دیدم؟؟

چه جاهایی رفتم؟؟؟

اینارو دقیق نمیدونم.حساب کتاب کاملش دستم نیست.ولی میدونم تو این 6-7 ماه زندگیه من و خود من خیلی عوض شد

خیلی از دوستامو از زندگیم حذف کردم.تقریبا همه ی آدمایی که هم فازم نبودن.تقریبا اکثرشونو گذاشتم کنار.الان بیشتر با مهشید هستم

شایدم کارم خیلی تو این تغییراتم تاثیر داشت.ولی هرچیه ازین تغییراته با شدت زیاد و عجیب و غریب خیلی خوشحالم.

تغییرات رو تو زندگیتون با کمال میل بپذیرید.

آدمایی که هم فازتون و هم هدفتون نیستن رو از زندگیتون حذف کنید.

سعی کنید دور و بر آدمایی باشید که هم فاز و هم هدفتونن


و کلا اینکه یه فکری کنید.اینجوری نمیشه.

اطرافو عوض کنید خودتونم عوض میشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.