پیمان یز دا نیا ن!

یکی از بهترین اتفاقای زندگیم دیشب بود.

دیدن پیمان ی زدا نیان تو یه رستوران ایتالیایی.

اونم دقیقا بعد از اینکه غذا تموم شد و داشتیم میومدیم بیرون.

موسیقی تو زندگی من خیلی نقش مهمی داره.خیلی وقتا شده وقتی یه اتفاقی برام افتاده یا تو یه حال خاصی هستم میگم کاش میشد این حس الانه من موسیقی متن داشت.تا کامل بشه توصیفش کرد.

پیمان ی زدانیا ن یکی از اون هنرمنداس که همیشه کاراشو گوش میدم.تو ماشین.خونه.سر کار.تو خیابون.مسافرت.هرجا که فاز اون موقع من با فاز موسیقیای پیمان یز دا نیان یکی باشه.

دیشب واقعا نمیدونستم باید چیکار کنم.از دیدنش واقعا شوکه شده بودم.کاراش و هنراش بخشی از زندگیه من بود و هست.

با دیدنش واقعا هیجان زده شدم.با همراهش از در اومدن بیرون تا سوار ماشین بشن.اون منتظر شد تا دوستش ماشینو بیاره تا بعد این سوار شه.

یه دفه رفتم سمتش و با یه حالتی که الان وقتی یادم میوفته خنده م میگیره.بهش گفتم وااااای.واقعا نمیدونم چی بگم..خیلی خوشحالم که شمارو دیدم.برای اولین بار....

نمیدونم یه دفعه چی شد که یهو گفتم:

میشه بغلتون کنم؟؟!!

گفت:بغل؟؟؟؟!!باشه.دستاشو باز کرد

وااقعااااااااااااا باورم نمیشد.الانم نمیدونم چرا اینکارو کردم.اصلا چرا خواستم بغلش کنم.اصلا چرا بهش گفتم میشه بغلت کنم.اصلا چرا اون قبول کرد که بغلش کنم

یه چیزی حدودا 1 دقیقه بغلش بودم.همراهش اومد و با تعجب داشت نگاهمون میکرد.یه نگاهی که انگار ما همدیگرو میشناسیم و بعد از چند وقت همدیگرو پیدا کردیم.نگاهش بیشتر شبیه این بود که دوست داشت معرفی بشم که کی هستم.ولی نمیدونست که غریبه م

بعدش لپشو بوس کردم.اونم بوس کرد....

من واااقعاااا نمیدونم چرا بوسش کردم.ولی تو همون 1 دقیقه ای که بغلش کرده بودم تمام روزای خوب و بدی که با گوش دادن موسیقی های اون تو ذهنم ثبت شده بود مثل یه نوار با سرعت تند از جلوی ذهنم رد میشد.تمام اتفاقا.تمام حال هام

من همیشه آدمای موفق برام ارزشمندن.جدا از بحث اینکه آیا با این موفقیت ثروتمند شدن یا نه.این بخشش برام مهم نیست اصلا.ولی همیشه برام مهمه که کسی چه مدت از زمانش رو بیهوده میگذرونه و چه مدتش رو زحمت میکشه.به نظرم ارزش آدما به میزان زحمتی هست که برای زندگیشون میکشن.وگرنه عشق و حال و خوردن و خوابیدن و تفریح و بیکاری رو همه بلدن.ولی هر کسی نمیتونه با انگیزه و از روی عشق یا پشتکار دنبال یه کاریو بگیره و دائم مطالعه کنه و سرچ و بررسی کنه و تمرین کنه تا یه مهارتی رو بدست بیاره.

پیمان یز دانیان دقیییقاااا یکی از اون شخصیت ها هست که همیشه بخاطره علمی که داره هنری که داره و زحمتی که کشیده تایم هایی که شبا نخوابیده.تایم هایی که مطالعه میکرده.تایم هایی که شاید من یا امثال من به بطالت گذروندیم رو اون داشته تلاش میکرده و...بخاطره تمام اینا واقعا برام شخصیت ارزشمندی بود و هست


بعدش که خواستم برم بهم گفت راستی اسمت چیه؟؟؟گفتم بی تا

ببهش گفتم واقعا هیجان زده شدم.یکی از بهترین اتفاقا بود دیدن شما.بعدش سوار ماشین شد و از تو ماشین برام دست تکون داد و منم دوباره براش بوس فرستادم و اونم دوباره بوس فرستاد :دی

این اتفاق خوب و خیلیییییییییییی هیجان انگیز دیشب تو یه شب بارونی اتفاق افتاد.

دوست داشتم دقیقا دیشب اینجا مینوشتم تا ثبت بشه.ولی دیگه دیر برگشتم و از هیجان زیاد و خستگی و خوابالودگی افتاد به امشب.

خیلییییییییییی خوب بووووود

Image result for ‫پیمان یزدانیان‬‎


کارایی که برای ایران ساخته اونایی که من دوسش دارم:فیلم جیب ب ر خیابان ج نوبی.آب و آ تش.یوسف// پیا مبر.فرش باد و...

اینایی رو گفتم که شاید بشناسید یا شنیده باشید.حالا بعضیاتون که حرفه ای تر موسیقی گوش میدین بقیه کارای فوق العادش هم میشناسید حتما

جیب بر خیا با ن جنو بی رو اینجا   گوش کنید و ببینید.



یوسف پیا مبر رو اینجا.برید تو قسمت دانلود تکی و پخش آنلاین



بیوگرافی پیمان یز دا نیان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.