آزادی!

بدون اغراق میتونم بگم بخش زیادی از زندگیم با هنر میگذره.

موسیقی.فیلم.تاتر.کتاب

تو این سالها بخش قابل توجهی از درامدم رو خرج تفریحات هنری کردم.خرج تاترهای مختلف.فیلم.موزه ها و گالری ها و...

و خیلی هم از این قضیه خوشحالم.چون به نظرم در پدیده تخ می تخیلی یی مثل زندگی که واقعا پدیده پیچیده ای هست هنر تنها چیزیه که میتونه یه کم به زندگیم مفهوم بده.

همیشه نقد و بررسی فیلم ها رو دنبال میکنم.با خیلی از کارگردانا تو فضای مجازی در ارتباطم.با بعضیا هم تو فضای حقیقی.با اکثرشون تبادل نظر میکنم.فیلمی که به نظرم خوبه یا چیزی برای گفتن داره یا چیزی ازش میگیرم رو حتما با کارگردانش مطرح میکنم.از بین این کارگردانا کسایی که هنوز باهاشون اوکی هستم و خیلی استقبال میکنن ازین قضیه یکیش مهدی ک رم پور هست و یکی هم عبدالرضا ک ا هانی.

البته به خودشونم گفتم من هیجوقت یه تماشاگر حرفه ای نیستم و نظراتمم از نظر یه فرد متوسط یه کم بالاتر میدم.چون کسایی که تحصیلاتشون تو این زمینه بوده و تو این زمینه کار کردن نظرای خیلی بهتری میتونن بدن تا من.ولی حداقل میتونم بگم از بین عموم مردم که به سینما میرن و تحصیلات مرتبط با سینما رو ندارن شاید 1 مرحله بالاتر باشم.اونم نه تخصصی!!!

موسیقی و تاتر هم همینطور.

ولی چیزی که دیشب دیدم کاملا سبک متفاوتی از هنری بود که من تو ایران دیده بودم

یکی از شاهکار هایی که تو این چند سال اخیر دیدم برنامه کنسرت نور فیلیپ گای ست بود.

واقعاااااا فوق العاده بود.اونم توی ایران!!!!!!!!!!!!فک کن!!!!




تلفیق نور با معماری برج آزادی.یه چیز خارق العاده بود.با اون موسیقی یی که حین نورپردازی پخش میشد.هزاران نفر تو برج آزادی دوربین به دست داشتن این اثر رو عکاسی میکیردن و فیلم میگرفتن.حتی صدای 1 نفر هم درنمیومد.همه با سکوت کامل فقط نگاه میکردن.

ترافیکی که ایجاد شده بود و ماشین هایی که دور میدون آزادی نگه داشته بودن و همه با تعجب نگاه میکردن.

عااااالی بود.فقط میتونم بگم یکی از فوق العاده ترین هنرهایی بود که توی این چند ساله دیدم



این فیلمشه:http://ana.ir/news/56642

البته دیدنش خیلی فاییده نداره چون موزیکش اصلا تو فیلم صداش نمیاد.کسی که این فیلمو گرفته فاصله ش با برج آزادی خیلیییی دوره و فقط تونسته نورپردازی رو بگیره.کل تاثیر گذاری این پروژه به این بود که این نورپردازی ها طبق ریتم موزیک حرکت میکرد و فضای عجیب غریب خلق میکرد.ولی خب بازم از هیچی بهتره.بدون موزیک ببینید :)

فیلمایی که خودم گرفتم با موزیکه.اگه بتونم آپلود میکنم حتما که ببینید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.